måndag 12 december 2011

Rosor i december och Kaffe

Visst är det fantastiskt?
Isn't it amazing?Roses in December...

I dag kom ett paket med de här tygerna från Wish upon a quilt.De var lite nedsatta men värdet blev ändå $63. Jag trodde de skulle fastna i tullen, men på kuvertet stog värde $20 så jag klarade mig!

Today I got a package with those fabrics from Wish upon a quilt. The prize was a little reduced but the value was $63. I thought they should get caught in the customs, but the value on the envelope was
only $20 so I got off. 

I stället för att hålla på med julförberedelser började jag på en ny quilt i dag. Mönstret heter Twinkle och kommer från Scrap-Basket Sensations av Kim Brackett. Mina tyger är röda och inte orange.

Instead of making christmas preparations I started a new quilt today. The pattern is called Twinkle and comed from Scrap-Basket Sensations by Kim Brackett. My fabrics are red, not orange.

Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar