onsdag 11 januari 2012

Scrapbags från Hancocks


När Hancocks of Paduca hade portofritt för några veckor sedan gjorde jag en beställning på dessa Scrapbags. Den ena innehåller remsor från Terrain av Kate Spain och den andra Grand Finale av Sandy Gervais. Stadkanterna är kvar och remsorna är inte jämna. Jag har inte räknat dem, jag tror att man går efter vikt.

When Hancocks of Paduca had free postage some weeks ago I ordered those Scrapbags
One contains strips from Terrain by Kate Spain and the other Grand Finale by Sandy Gervais.The selvages are left and the strips are uneven, but good quality.


Vidare 12 FQ, Tonga batiks go green, 28 remsor Kaffe Fassett, och en Jelly roll, Moda marbles.
Visst fick jag mycket tyg för 622 SEK?

Further on 12 FQ, Tonga batiks go green, 28 strips Kaffe Fassett, and one Jelly Roll, Moda marbles.
Didn´t I got much fabric for SEK 622 (USD 88,92) ?

Gunilla


2 kommentarer:

  1. Vilken härliga godispåsar du fått.

    Är det lättare att ladda upp bilder nu? Såg att Etanet har haft problem... tänkte att det kanske var därför du hade så trög uppkoppling.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har lärt mig att förminska bilderna, så det går lättare.Telia är inkopplade på problemet. även telefonen är knackig.
    Kram

    SvaraRadera