torsdag 28 juni 2012

Trädgårdar, Utställning


I maj och juni har jag ägnat mig åt trädgårdsarbete, här på Sätergläntan,
Hemslöjdens kursgård i Insjön, Dalarna.




Trädgården vid vårt fritidshus i Svärdsjö, Dalarna.


Och trädgården på Dygdens stig i Norrtälje.
Jag älskar trädgårdsarbete men nu ska jag ägna mig åt andra saker.


Dålig bild men i alla fall, på Söndag ska KM och jag hänga den här utställningen
i det gamla Bönhuset som numera är typ bygdegård.
Utställningen pågår hela juli. Kanske någon har vägarna förbi?


Gunilla

6 kommentarer:

  1. Så godt at det er noen som har grønne fingre. Synes det er flott med fine hager, emn her hos meg er farveprakten på syrommet hihih Ser spenende ut med utstillingen. Håper du legger ut masse bilder så vi kan nyte vi som ikke kan komme å se. Ha en fin sommer

    SvaraRadera
  2. Du har lite grand att sköta om i trädgårdarna på dina olika ställen! Lycka till med utställningen! Kram

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Aha, det är fler som gräver mer i trädgården än i tyghögarna så här års! Lycka till med utställningen!
    Gamla bönhuset? Var är det?

    SvaraRadera
  5. Tack Margreth! Gamla Bönhuset ligger i byn Östansjö, i Svärdsjö, 3 mil från Falun.

    SvaraRadera
  6. Hur hinner du "allt"??? Trädgårdsarbete är kul tycker jag också, men svårt att hinna med eemellanåt, och ändå har jag bara ett ställe att pyssla i:-)) Funderar på en tur till Dalarna, hoppas vi i så fall kan hinna med din utställning också! kram Katarina

    SvaraRadera