söndag 28 oktober 2012

Julinchies, Christmas inchies

 
Förra året hade vi ett byte av inchies på den internationella listan jag är med på. Det här är de jag sydde, storleken är 1½ inch
.
Last year we had an exchange of inchies at the international list where I am a member.
Those are the ones I made, they are 1½ inch.
 
 
Här har jag fått 24 paket tillbaks
.
Here I have got 24 packages back.

 
Listmamman, Rita i Österrike, hade gjort ett mönster till en adventskalender
som jag sydde. Jag öppnade ett paket varje dag och satte upp
.
The listmom, Rita in Austria, had made a pattern for an advent calendar
which I made. I opened a package every day and put it up.
 

 
I år har vi sytt runda inchies, också 1½". De här har jag nu skickat till Rita för byte.
Det är roligt att sy smått ibland!
I dag har vi blå himmel, sol och -6, brr
 
This year we have sewed round inchies, also 1½". I have sent those to Rita for exchange
Sometimes it is fun to sew small!
Today we have blue sky, sun and -6, brr!
 
Gunilla

1 kommentar:

  1. Lovely inchies Gunilla. They look great. I am not sure how I feel about the round ones.

    SvaraRadera