tisdag 7 januari 2014

Sytt och resor juli och augusti 2013

 
Det blev inget sytt alls under sommaren. Däremot solfärgade jag.







 
 

 
Hela juli repeterade vi Gustav Vasa i Svärdsjö, premiären var 26/7




 


Hästen har kommit till repetitionerna.

 

 

 
Regissören Theresia var nöjd med oss.




 
Gradängerna har kommit
.

 
Backstage

 
Glada miner efter premiären


 
Jag och min medspelare Mats.
Alla 8 föreställningarna blev utsålda och vi kommer att spela sommaren 2014 också.
Väldigt roligt men det tog all tid i juli, kanske blir det lite lindrigare i år när vi har lite vana.
 
 
 
4 augusti var det Konst i Svärdsjö, en strålande dag.
Jag ställde ut i och utanför ladan.

 
 

 

 
Och i lillstugan.


 
 

 
Jag åkte till Festival of quilts i Birmingham.
Mandi Patullo hade en egen utställning som jag blev mycket förtjust i.
 

 
Kortkurs i textiltryck
 


 
Sveriges bidrag till EQA, blåa trianglar.
 

 
Kurs i Art quilt med June Davies.
 

 
Första pris, traditional quilts.
 
Nu vill inte september vara med här, får fortsätta en annan dag.
 
Gunilla





 
 
 

1 kommentar:

  1. Å vad jag längtar till sommaren när jag ser dina underbara " färgade tyger"
    Må så gott

    SvaraRadera