onsdag 6 juli 2011

Pärlstickning.Pearl knitting

Liselotte, vars quilt jag visade i går, stickar också muddar med pärlor i intrikata mönster.

Liselott, who´s quilt I showed yesterday, has also knitted cuffs with pearls in intricate patterns.

Här syns också ett pärlvirkat armband.

Here is also a crocheted bracelet with pearls.



Pärlvirkade halsband och armband.

Pearl crocheted necklace and bracelet.

Liselott har också många akvarellmålningar med på utställningen, men jag visar inte dem pga reflexer i glaset.

Liselotte also has many watercolorpaintings at the exhibition, but I will not show them because of the reflexes in the glass.

Jag har inte kommit i gång med någon sömnad alls ännu i sommar fast jag har massor av material med mig till stugan. Det får bli senare.

I haven´t done any sewing myself this summer even though I have brought a lot of material to the cottage. It may come later.

Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar