torsdag 3 november 2011

Serendipity

Jane Gardner tipsade om den här quilten, det var en film på Youtube. Jag blev förtjust i mönstret och började genast sy.De mörka remsorna är ett Kaffe Fassett tyg som jag gillar jättemycket och har köpt så fort jag har hittat det. Men nu är det slut liksom mina orange tyger.

Jane Gardner was the one who first wrote about this quilt. It was a film at Youtube. I got excited over the pattern and started to sew immidiatly. The dark strips are a Kaffe Fassett fabric which I love very much and have bought as far as I found it. But now it´s gone like all my orange fabrics.

Så här blev den, lite scrappy, som jag gillar.. Bitarna som klipps bort ska bli en egen lite mindre quilt.

It worked out like this, a little scrappy as I like. The pieces which are cut away will be a smaller quilt of it´s own.

Gunilla

1 kommentar: