fredag 4 januari 2013

Sytt i april 2012

 
I april börjar trädgårdssäsongen, inte så mycket blev sytt.
Det här är muggmattor i linne.
 
In April it's the start for the garden season and I didn´t sew much.
Those are mug rugs in linen.

 
Och muggmattor av auktionstyger.
 
And mug rugs of auction fabric.

 
Sherbet pips, täcke åt ett barnbarn som föddes i maj, Ruby.
 
Sherbet pips, a quilt for a grandchild, born in May, Ruby.

 
Ett kort som jag gjorde i Creative Explorers club som pågick hela året.
 
A card I made in The creative Explorers club which was going on the whole year.
 
Jag skulle haft med maj och juni här också men plötsligt är bläddra funktionen borta, jag kommer inte åt mitt bildarkiv härifrån. Någon som har varit med om det?
 
I should have had May and June here too but suddenly I cant get to my pic archive from here.
 
Gunilla

2 kommentarer:

  1. Kul att få ta del av din summering! Creativ Explorer lät intressant, får nog lov att kollas upp:-)) Intressant att även du hade problem med bildöverföringen igår. Eftersom du kommenterat mitt inlägg, så har du väl sett hur jag gjorde? kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Tänk att man alltid lär sigmågot nytt ...crearive explorers club...

    SvaraRadera