söndag 25 augusti 2013

Vad jag har sytt i sommar.

 
Det här täcket blev sålt i våras. Det är Bonnie Hunter´s Mystery quilt, Easy street.
 
This quilt was sold last spring. It´s Bonnie Hunter´s Mystery quilt, Easy street.
 

 
Köparna ville ha det förlängt, jag fick sommaren på mig och nu i veckan tog jag tag i det
Det här är en av de 2 bårderna.
Det är allt jag har sytt i sommar .Det har varit så underbart väder så jag har inte velat vara inomhus.
 
The buyers wanted it longer, I got the summer to make it, and last week I got it done.
This is one of the 2 borders.
This is all I have been sewing this summer. The weather has been so wonderful that I didn´t want to be inside the house.
 
Gunilla
 
 

5 kommentarer:

  1. Så läckert, du fixade förlängningen jättebra.

    Ha det gott, kram till dej.

    SvaraRadera
  2. Ditt täcke är underbart vackert, tycker jag. Det är så härliga färger Du har kombinerat. Ett arbete Du ska vara stolt över!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Ditt täcke blev jättefint, har ju sett lite olika färgställningar på det täcket på Bonnies hemsida. Förlängningen blev också bra och kul att du hade en köpare på det! Kram

    SvaraRadera
  4. Så kul att få det sålt! och förlängningen fixade du ju galant! kram Katarina

    SvaraRadera