tisdag 7 februari 2012

Den blåa, The blue one.




Jag fortsätter att sy fria former, det är så otroligt kul! Inte visste jag att jag hade så mycket remsor. De dyker upp från alla möjliga ställen.

I am going on sewing free forms, it´s incredible fun! I didn´t know I had so many strips, they are everywhere.
Här är boken. Det blev sån efterfrågan på den så den tog slut på Adlibris och Bokus. När den sen kom tillbaks kostade den 200:- på Ad libris och 296:- på Bokus. Jag betalade 173:-

This is the book. There was such a great demand for it that it was sold out, when it came back the price had gone up to SEK 200:- at Adlibris and SEK 296:- at Bokus. I payed SEK 173:-.

Gunilla

2 kommentarer:

  1. Läckert...jag ska försöka få tag i boken.Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg.
    Skönt o bli av med lite remsor :-)

    KRam!

    SvaraRadera